Як завести машину в мороз

Як завести машину в мороз?

Зима – найбільш відповідальна пора для автомобілістів. Мабуть, головне питання для будь-якого автомобіліста у цю пору – що робити якщо машина не заводиться у сильні морози? Відомо, що при низьких мінусових температурах, деколи відмовляються заводитися навіть кращі іномарки, особливо – дизельні.

Багато недосвідчених водіїв думають, що проблема зовсім не в холодах, а в самому транспортному засобі і намагаються після першої ж зими продати таку машину. Дійсно, іноді погана робота автомобіля в зимовий період пов’язана з порушеннями його технічного стану, але все ж не варто забувати, що абсолютно для будь-якого автомобіліста зима є справжнім випробуванням на міцність.

Тому не поспішайте продавати авто, яке відмовилося працювати в зимові холоди. Для початку подумайте, чи дійсно вам так необхідно кудись їхати в сильні морози? Адже знос при одноразовій поїздці на відстань близько шістдесяти кілометрів при морозі в мінус 25-27 еквівалентний 600-700 кілометрам річного пробігу.

Підготовка автомобіля до холодів

Перш за все, потрібно заздалегідь підготувати автомобіль до майбутніх холодів. А для цього потрібно всього-навсього змінити масло в двигуні на синтетичне або напівсинтетичне з маркуванням від 0 до 5 (в’язкість). Найчастіше авто не заводиться в холод саме через неправильне масло.

Якщо ваш акумулятор старий і погано тримає зарядку, його необхідно зняти і зарядити в теплому приміщенні, перевірити щільність електроліту в кожній «банці» окремо, якщо вона не відповідає зимовій щільності, то її можна підвищити шляхом відсмоктування старого електроліту і доливання нового з підвищеним рівнем щільності.

Але краще просто поміняти його на новий, це заощадить ваш час і ви відчуєте різницю. Але, яким би гарним не був акумулятор, більше десяти-дванадцяти секунд працювати стартером на ньому не рекомендується.

Як завести двигун у мороз?

Щоб запустити двигун, потрібно дотримуватися наступної послідовності дій:

  • Якщо акумулятор хороший, то його все одно необхідно «прогріти» перед використанням. Для цього необхідно включити на п’ятнадцять або двадцять секунд ближнє або ж на десять секунд дальнє світло. Це дозволити підігріти електроліт і збільшити його ємність;
  • Для механічних коробок – витиснути зчеплення. Якщо це інжекторний автомобіль, то до педалі газу торкатись не потрібно;
  • Почати інтенсивну роботу стартером. Ні з першого ні з другого разу в холод зазвичай машина не заводиться, лише «схоплює» на все більш тривалий термін, тому слід проявити терпіння і повторювати операцію, поки автомобіль не заведеться. Важливим тут є те, що не можна робити більше п’яти, в крайньому випадку, семи спроб. Інакше можна буде сильно нашкодити стартеру або іншими словами «спалити» його;
  • Не раніше ніж через дві хвилини після запуску двигуна необхідно повільно відпустити педаль зчеплення, розташувавши важіль коробки передач в нейтральному положенні – знову ж для «механіки»;
  • Чекаємо ще хвилину, цей час буде потрібно, щоб прогрілася коробка передач.

Рекомендується:

Причиною неможливості завести автомобіль у морози можуть бути свічки запалювання. У сильний мороз, для полегшення запуску, можна викрутити їх та прожарити на звичайній електро плиті та вкрутити їх гарячими. Так само ця процедура допоможе при так званому «заливанні» свічок.

Якщо машина не заводиться в холод, досвідчені автомобілісти також рекомендують зменшити зазор між електродами свічок запалювання на 0,2 міліметра. Це дозволяє свічці виробляти більш потужну іскру. Однак тут є і свій мінус – залити бензином електроди такий свічки буде набагато легше, ніж електроди свічки зі стандартною відстанню між електродами.

Також досвідчені водії в найбільш сильні морози рекомендують на ніч заливати прямо в автомобільне масло близько ста-ста п’ятдесяти грамів бензину.

Залишити відповідь