Як утеплити капот автомобіля

Як утеплити капот автомобіля?

Більшість водіїв не люблять зиму не тільки через занадто слизьку дорогу і велику кількість бруду, але і через проблеми із запуском двигуна. Ми думаємо, вам знайоме довге очікування зимовими ранками поки двигун прогріється і можна буде рушати. А якщо ваша машина працює на дизелі, а ночувала на вулиці в сильні морози, то взагалі будьте готові їхати на роботу в громадському транспорті.

Для чого потрібно утеплювати капот?

Якщо ви автовласник з досвідом, то напевно маєте в запасі декілька хитрощів швидкого розігріву. Наприклад, додавання в пальне спеціальних речовин, які не допускають збільшення щільності горючої суміші. Також взимку дуже бажано заливати в машину спеціальне масло, яке не змінює консистенцію при зниженні температур. Через мороз масло стає в’язким, густим, через що порушується робота рухомих вузлів системи. Густе масло набагато довше «йде» до найбільш віддалених куточків системи, тому поверхні деталей, які взаємодіють між собою, залишаються без змащення, а отже швидше зношуються.

Говорячи простими словами, відразу після включення мотор працює майже «всуху», тобто виникає явище «масляного голодування». Поки густе мастило не встигло дістатися до усіх деталів, вони труться одна об одну з великою силою, тому вузли швидше звичайного зношуються, а двигуну потрібен капітальний ремонт. Найбільше потерпає поршнева група, саме вона першою перестає працювати.

Що стосується пального, то навіть з цією субстанцією пов’язаний ряд проблем. Через низькі температур бензин гірше випаровується і погано розпорошується в камері згорання. Ці факти вкрай негативно впливають на якість паливно-повітряної суміші, а це тягне за собою нестабільність в роботі двигуна. Вище перелічені проблеми – це далеко не все, з чим стикається автовласник взимку. Через мороз знижується ємність акумуляторної батареї, так як низька температура уповільнює хімічні процеси всередині АКБ.

Вирішити проблему з запуском холодного двигуна можна різними способами. Але найперше – це утеплення гаража та двигуна, застосуванням спеціальних масел і присадок. Ідеальний варіант – застосовувати всі перераховані способи в комплексі.

Підготовку машини до зими слід починати заздалегідь, попередньо замінивши звичайне масло на спеціальне синтетичне, щільність якого при зниженні температури не змінюється. Захист двигуна полягає в утепленні капота. Завдяки цьому тепло довше зберігатиметься під кришкою капота, що буде сприяти прискоренню процесу прогрівання мотора.

Чим утеплити капот?

Вибір матеріалів для утеплення капота досить широкий. Багато хто вважає, що найкращий матеріал для утеплення двигуна – це повсть, але сьогодні його знайти досить складно, незважаючи на досить низьку вартість. В якості альтернативи прекрасно підійде пенополіпропілен з фольгою. Знайти його можна в будь-якому пристойному будівельному магазині. Цей матеріал відмінно тримає тепло і не дозволяє проникати в моторний відсік холодному повітрю.

Пенополіпропілен не руйнується навіть при температурі в 150°С, тому матеріал прекрасно впорається з поставленим завданням. Для захисту моторного відсіку від морозів найбільш оптимальною буде товщина в 20 мм. Якщо ви вже підібрали матеріал, то за розмірами і лекалами необхідно вирізати шматок утеплювача, який би повторював внутрішню поверхню капота автомобіля.

 В якості альтернативи прекрасно підійде пенополіпропілен з фольгою. Знайти його можна в будь-якому пристойному будівельному магазині. Цей матеріал відмінно тримає тепло і не дозволяє проникати в моторний відсік холодному повітрю.
В якості альтернативи прекрасно підійде пенополіпропілен з фольгою. Знайти його можна в будь-якому пристойному будівельному магазині. Цей матеріал відмінно тримає тепло і не дозволяє проникати в моторний відсік холодному повітрю.

Але підбирати матеріал і вирізати за формою шматок не обов’язково. Сьогодні найлегшим способом утеплення капота машини є використання спеціальної автоковдри. Захист моторного відсіку автоковдрою – спосіб дуже безпечний і надійний, тому що ковдри виготовляють зі спеціального вогнетривкого матеріалу, який витримує температуру до 100 ° С. У питанні вибору автоковдри економити небажано, так як дешевий виріб може легко спалахнути.

Завдяки наявності такого утеплювача час прогрівання двигуна істотно скорочується. Перевірено, що для прогріву буде досить не 15, а 5 – 10 хвилин. Також ще одним істотним плюсом автоковдри є тривале збереження тепла в моторному відсіку. Якщо зупинка короткочасна, то двигун просто не встигне охолонути, тепло буде збережено на 4 – 5 годин, а в разі відсутності ковдри двигун стане повністю холодним вже через 40 – 50 хв після вимкнення. Знайти гарну ковдру можна практично під будь-яку модель автомобіля, а для її установки вам не потрібна допомога сторонніх.

Якщо порівнювати ефективність різних утеплювачів, то тут думки сильно розходяться. Хтось вважає, що найкращим вибором буде покупка автоковдри, а для когось ідеальний варіант – це повсть. Давайте детально розберемося в цьому питанні. Для порівняння візьмемо найпоширеніші матеріали для утеплення: штатний автомобільний утеплювач, пенофол з фольгою, автоковдру і повсть. Порівняємо матеріали за трьома параметрами: тривалість прогрівання двигуна до робочої температури, час повного охолодження двигуна та ступінь пожежонебезпеки (утеплювач обливали бензином і підпалювали) за температури повітря на вулиці близько -20 ° С.

Утеплювач / Параметри Тривалість прогріву двигуна Час повного охолодження двигуна Ступінь пожежонебезпеки
Штатний автомобільний утеплювач 10 хвилин 4 години Обвуглення
Пенофол з фольгою 10 хвилин 3,5 години Обвуглення
Автоковдра 10 хвилин 6 годин Пройшов тест
Повсть 10 хвилин 5 годин Обвуглення

Як самому утеплити капот?

Для установки утеплювача капота слід виконати наступну послідовність дій:

Зробити викрійку за розміром капота. Як матеріал прекрасно підійде непотрібний шматок шпалер. Утеплювач потрібно закріплювати кліпсами, які необхідно придбати разом з матеріалом для захисту. Цими ж кліпсами прикріпіть шпалери до капоту і виріжте лекало потрібного розміру, причому не забудьте відзначити реберні виступи;

  • За викрійками виріжте шматок матеріалу-утеплювача;
  • Додатковий шматок матеріалу для утеплення в області ребер жорсткості;
  • Всі шматки ущільнювача склейте для утворення цільної конструкції;
  • У великому шматку ущільнювача зробіть отвори під кліпси, вони повинні збігатися з отворами на капоті;
  • Готовий ущільнювач потрібно закріпити на капоті за допомогою кліпс, а зайві шматки обріжте.

Після того, як утеплювач буде прикріплений до капоту, двигуну не будуть страшні навіть найлютіші морози. Ви зможете спокійно сісти за кермо і відразу поїхати у своїх справах, які не чекатимуть, поки прогріється двигун. Великий додатковий плюс – це відсутність на капоті льоду, який може пошкодити фарбу. Цьому питанню дійсно потрібно приділити час, так як бездіяльність обійдеться куди дорожче в разі поломки внутрішніх вузлів автомобіля.

Слід зазначити, що при утепленні капоту автомобіля фольгованим ізолоном (пенофолом) слід бути дуже обережним. Заїзолювати всі контакти акумулятора. Якщо фольга стикнеться з клемами акумуляторної батареї, то може статися коротке замикання, після чого машина може навіть спалахнути.

Залишити відповідь