Чого не слід робити з машиною в мороз
Кількість клопоту з машиною взимку збільшується в рази, «неочікуваними» причинами можуть стати: мокрий сніг чи відлига з дощем, після якої прихоплює морозець, не останню роль може відігравати і безвідповідальність комунальних служб. Часто ранкова поїздка стає справжньою проблемою, яка потребує додаткових дій. Розглянемо докладніше найскладніші «морозні» питання та проаналізуємо основні моменти, які слід виключити з маніпуляцій з автомобілем у зимовий період.
Не намагайтеся «відкрити» дверцята автомобіля окропом
Цей спосіб – найпростіший але абсолютно неприпустимий з усіх існуючих. Ви зіпсуєте фарбу і будете приречені на заміну ущільнювачів. Звичайно ж, окріп розтопить лід, але рідина проникне і в механізм дверного замка, що призведе до більш серйозних проблем на наступний ранок, коли розморожувати доведеться і замок.
Не використовуйте мастила типа WD-40
Ефективність цієї рідини безперечна, але не в даному випадку: WD-40 може використовуватися виключно з подальшим змащенням, оскільки цей склад видаляє не тільки вологу, але і корисні змащувальні компоненти, що прискорює знос взаємодіючих між собою деталей.
Не використовуйте «двірники» для прибирання снігу з лобового скла
Враховуйте, що «двірники» призначені для видалення з лобового скла рідини, вони не розраховані на підвищені навантаження при видаленні снігу.
Не варто крутити стартер «до переможного кінця»
Автомобіль не завівся з першого разу? Може не варто мучити стартер до упору, оскільки машина «не хоче» сьогодні нікуди їхати.
Не прогрівайте машину до робочої температури двигуна
Подібна дія під час морозу – марна трата палива, а турбовані дизельні двигуни здатні навіть постраждати від цього, оскільки прогріваються виключно на ходу.
Не секрет, що холодний мотор взимку працює «погано», але часу на видалення снігу з кузова в 5-7 хвилин цілком достатній для розгону мастила в механізмі мотора. В результаті, Ви сідаєте в досить прогрітий автомобіль, можете спокійно їхати, паралельно прогріваючи масло в трансмісії, підсилювачі керма та амортизатори.
Не залишайте машину з порожнім баком
Наявність достатньої кількості палива в баку підвищує можливість завести машину при негативній температурі. Чим більше всередині бака вільного місця, тим більше в ньому збирається вологи. Після повного охолодження автомобіля волога кристалізується, ускладнюючи функції бензонасоса.
Не забувайте про якість палива. Найчистішим вважається А-92, інші склади є тим же паливом, але з присадками, що підвищують октанове число. Саме присадки сприяють виходу свічок з ладу, утруднюючи холодний пуск двигуна.
Не потрібно часто мити машину
Миття в мороз призводить до псування фарби. Звичайно ж, зовсім відмовлятися від миття не варто, просто не слід робити це часто. Так само, водяна пара збирається в порожнинах кузова та салоні, при мінусовій температурі вона кристалізується. Врятувати ситуацію можна виморожуванням, відкривши на деякий час вікна та двері.
Не тріть кузов ганчіркою
Подібні маніпуляції в мороз аналогічні впливу на поверхню кузова наждачним папером.
Ни не паркуйтесь в теплих багатоповерхових або підземних парковках
Якщо Ви не маєте теплого гаража і тримайте свій автомобіль на вулиці, краще не ставити його на час на теплий паркінг, наприклад, біля торгового центру. Ваш автомобіль відтане і насититься вологою, підвищений вміст якої характерно для таких місць. В результаті, на наступний ранок примерзнуть двері, скло і не тільки.
Не використовуйте ручник
Гальмо для стоянки ідеальний для парковки під ухилом, його колодки знаходяться всередині гальмівного диска. У цю порожнину проникає і затримується вода, яка замерзає і прихоплює затиснуті колодки. У подібному випадку зняти з ручника може просто не вийде.
Дотримання цих простих правил, позбавить автомобіліста від найпоширеніших зимових проблем.