Зимові шини влітку – декілька причин змінити гуму

Зимові шини влітку – декілька причин змінити гуму

Більшість власників автомобілів, які економлять на придбанні літнього комплекту шин, продовжують експлуатувати зимові шини в теплий сезон, при цьому вважаючи, що це цілком безпечно. Проте, автомобіль з несезонною гумою, можуть підстерігати різноманітні небезпеки.

Млява реакція на кермо

Зимові шини дуже м’які, на них присутня велика кількість тонких борозенок, які відмінно чіпляються за промерзлий асфальт і льодове покриття. Але у випадку з позитивною температурою, така гума подібна м’якій подушці між дорогою та колесами. Через це автомобіль мляво та загальмовано відгукується на команди руля, керованість знижується на 15%, по відношенню до літньої гуми. Особливо добре помітне погіршення керованості на середній швидкості в міському потоці. Зі збільшенням швидкості руху, стає складніше об’їжджати перешкоди.

Збільшується гальмівний шлях

З підвищенням температури асфальту – знижується можливість зчеплення гуми, в результаті загальмувати автомобіль, стає складніше. В результаті численних експериментів, було доведено, що гальмівний шлях при швидкості в 100 км / год, виявився у зимової гуми на 6 метрів більшим, ніж у літньої.

Підвищений рівень шуму

Для того щоб зимові шини мали хороше зчеплення з льодом, їх виготовляють з великою кількістю ліній і виступів в малюнку протектора. Також в шині є додатковий бічний протектор, що складається з ромбів та ліній. Всі ці ромби і лінії по черзі б’ються об поверхню дороги, чим і викликається монотонний шум, при русі машини. А шипована гума і зовсім видає металевий дзвін.

Моделі зимових шин, не зрівняються по комфорту, з літніми шинами, що мають суцільний поздовжній протектор з округленим малюнком
Моделі зимових шин, не зрівняються по комфорту, з літніми шинами, що мають суцільний поздовжній протектор з округленим малюнком

Збільшена витрата палива

Розм’якшені від спеки зимові покришки, що мають до того ж бічний протектор, котяться по дорозі значно гірше, ніж літня гума. Крутити такі колеса мотору значно складніше, в результаті чого зростає витрата палива. Що призводить до додаткової витрати грошей.

Прискорене зношування протектора

Інтенсивний знос зимові шини отримують при досягненні середньодобової температури в + 7 градусів. У літні спекотні дні, такі покришки починають стиратися практично відразу. Якщо водій таким чином вирішить заощадити на покупці літньої гуми, і їздити круглий рік на зимових колесах, то крім зайвих витрат нічого не отримає. До того ж пересуватися на стертій гумі без протектора, це дуже небезпечно.

Некомфортні відчуття на поворотах

Любите прокататися з вітерцем і азартну їзду? На зимовій гумі влітку, це у вас не вийде. У поворотах, при бічному прискоренні, протектор, що складається з великої кількості ромбів і борозенок, як би заламується, а дана гума і без цього ненадійно чіпляється за поверхню дороги. Миттєвий знос або занос, можуть з’явиться зовсім несподівано.

З усього вище викладеного виходить, що не потрібно економити на безпечній та комфортній їзді. Для чого потрібно мати як комплект зимових шин, так і комплект літньої гуми.

Залишити відповідь