Які диски вибрати – штамповані, литі чи ковані?

Більшість автолюбителів часто замислюється про те, які купувати колеса і диски для своєї машини. Нерідко саме цей вид тюнінгу застосовується водіями в першу чергу, через його доступну вартість та відчутний візуальний ефект. Часто саме з вибору дисків починається «тюнінговане життя» автомобіля. Крім цього деякі види дисків позитивно впливають і на експлуатаційні характеристики транспортного засобу.

Але не варто думати, що вибрати диски легко. Це зовсім не так. По-перше, необхідні хоча б мінімальні знання про види дисків та їх призначення. По-друге, асортимент ринку автомобільних супутніх товарів іноді ставить у глухий кут покупця, так, що зробити правильний вибір, вигідно купити диски стає не так вже й легко. Розглянемо наявні види дисків кожен окремо.

Штамповані диски – підвищений попит на автомобільному ринку

Штамповані диски - підвищений попит на автомобільному ринку

Штамповані диски є ледь не найбільш затребуваними на ринку відповідних товарів. Причиною тому є практичність і прийнятна вартість даних моделей. Виготовляються вони зі сталі і не дивлячись на це мають презентабельний вигляд. Безперечно, вони можуть прикрасити авто, але зовсім не на тому рівні, який хотілося б запеклому «тюнінгоману». Однак головна мета штампованих сталевих дисків не в їх естетичному вигляді. Порівняно простий зовнішній вигляд компенсується високим рівнем несприйнятливості до будь-якого роду факторів навколишнього середовища і своєю надійністю. У цьому штампованим дискам немає рівних. Варто виділити і ще одну перевагу дисків даної категорії – низька ціна і легкість ремонту. Вони підійдуть тим автомобілістам, які використовують своє авто для повсякденної роботи.

Литі диски – ненадійна легкість

Литі диски - ненадійна легкість

Відмінною особливістю литих дисків є матеріал, який використовується для виготовлення – алюміній і його сплави. Зрозуміти плюси використання таких дисків досить легко. Одними з них є легкість та естетичний вигляд. Їх невелика вага, в кінцевому підсумку обумовлює збільшення швидкості автомобіля.

Але є у цих дисків і свої недоліки. Так, якщо порівнювати їх зі сталевими штампованими моделями, то можна говорити про високий рівень сприйнятливості до різних механічних навантажень. Так, при в’їзді в глибоку яму, на литому диску можливо з’являться тріщини. Як відремонтувати їх – читайте у матеріалі: «Як ремонтуються литі диски»

Ковані диски – золота середина

Ковані диски - золота середина

Якщо перші два види дисків вам не підійшли, то варто придивитися до ще одним – кованих легкосплавних дисків. Відмінною особливістю є легкість таких дисків за рахунок застосування легуючих речовин і різноманітних домішок, крім того в сплав з алюмінію додаються інші метали – титан, магній та інші. Крім того особливий спосіб виробництва кованих легкосплавних дисків забезпечує високий рівень стійкості і несприйнятливості до ударів з різними видами поверхонь (земля, асфальт). Порівняти рівень міцності даної категорії можна навіть зі штампованими дисками.

Однак не варто забувати і про один істотний недолік (хоча не для всіх це буде дійсно недоліком) – вартість таких дисків. Вони набагато дорожче двох своїх побратимів. Тому таку покупку варто ретельно обміркувати.

На перший погляд вибір здається простим. Однак, вивчивши всі деталі і нюанси, стає зрозуміло, що універсального вибору немає. Варто звертати увагу не тільки на ціну дисків, але і на те, чи зможуть вони виконати функції, які є для автовласника першорядними.

Залишити відповідь